2022.05.13

ISTO gamintojų gretose apšvietimo filosofai FLOS

Dalintis

15-tus metus puoselėjame tobulą estetiką ir kokybę. Kiekvienas mūsų gamintojas prisideda prie ikoniškų interjero dizaino sprendimų. Džiaugiamės, kad šias gamintojų gretas papildė dar vienas, istorinę ir meninę vertę kuriantis prekės ženklas. Daugiau nei penkiasdešimt metų apšvietimo meną tyrinėjantis ir kuriantis italų gamintojas FLOS tiki, kad provokacija yra būtinas evoliucijos elementas, o apšvietimas yra ne tik funkcija – tai įrankis išreikšti idėjas ir emocijas. Vienas iš FLOS prekinio ženklo esminių principų – glaudus bendradarbiavimas su žinomais, išskirtinį estetikos pojūtį turinčiais dizaineriais.

Nuo pat šio prekinio ženklo įkūrimo 1960 m. FLOS buvo žinomų dizainerių apsuptyje, o tokie vardai kaip Achille ir Pier Giacomo Castiglioni, Philippe Starck ir Jasper Morrison netrukus tapo augimo, sėkmės ir tobulėjimo sinonimais. Sėkmingai bendradarbiaujant su minėtais kūrėjais gimė etaloniniai šedevrai, pavyzdžiui, Arco lankinė lempa ar Glo-Ball produktų linija. Tačiau tai tik maža dalis to, ką pasauliui padovanojo šie apšvietimo, o veikiau, apšvietimo filosofijos, meistrai.

Žodis flos kilęs iš lotynų kalbos ir reiškia gėlę. Nors tendencijos, kaip ir gėlės žydėjimas, gretinami su laikinumu, FLOS gaminiai yra nepavaldūs laikui ir atitinka aukščiausius estetikos bei technologinius reikalavimus. Štai kodėl šis prekinis ženklas drąsiai žengia neatsilikdamas nuo laiko pulso ir tendencijų – tai užkoduota jo pavadinime. Novatorišką požiūrį atspindi pasirinkti dizaino sprendimai: laisvai kabantys šviestuvų laidai, belaidės lempos arba kūrybiškos formos, pagamintos iš pūsto stiklo.  

Tikėjimas, kad kokybė visada persveria kiekybę, o pažanga reikalauja eksperimentų, padeda FLOS rasti tvarius bei nesenstančius dizaino sprendimus. FLOS apšvietimo filosofai tiki, kad šviesos tikslas yra apšviesti tai, kas dar neatrasta. Taip įgyvendinamas holistinis požiūris į žmogaus poreikius ir siekį tobulėti. 

Šiuo metu FLOS džiaugiasi galėdami pasigirti daugiau nei septyniasdešimt įvairių apdovanojimų. Jie jungia beveik tris dešimtis dizainerių ir gali drąsiai save pristatyti, kaip visame pasaulyje žinomą ir vertinamą prekinį ženklą.